miercuri, 26 septembrie 2012

Pranzul de astazi

Daca tot am facut niste pulpe dezosate la gratar, parfumate cu legume uscate, am aruncat pe gratar cu vreo cateva minute inainte de a lua carnea, 

un ardei rosu, niste tulpini de telina, niste brocolli, niste ceapa verde si frunze de brocolli. 

Am scos pulpele, iar legumele le-am mai lasat un pic, vreo 3-4 minute, am maruntit o pulpa, am adaugat-o pe gratar,


 am pus un pic de piper si sos de soia


Am mai lasat 1 minut.
Le-am servit cu orez si cu salata de cruditati.

In cazul salatei de cruditati, ostilitatile s-au desfasurat rapid si fara dureri.
Am curatat o sfecla rosie, 2 morcovi, o gulie, un castravete si o bucata de brocolli

Le-am dat prin razatoare ( noroc cu robotul)
si le-am asezonat cu sare, piper, otet balsamic si un pic de ulei de masline.
Gata!





6 comentarii:

  1. Imi place tot meniu, dar salata.....face toti banii!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu sunt de acord
      Baietii, in schimb..nici o masa fara carne :))
      Te pup!

      Ștergere
  2. Sfecla cruda la salata n-am incercat. O sa-mi amintesc cu prima ocazie, la mine sfecla e de semanat acum ... pe aia de anul trecut am terminat-o la inceputul verii. Si eu ma inscriu la legume :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cazul sfeclei, nu am incercat frunzele.
      In urmatoarea salata o sa adaug frunzele de la sfecla si cele de la gulie.
      Sotul meu tot rade si imi zice ca eu nu mor sigur de foame. Ies in gradina si ma intorc satula :)))

      Ștergere
    2. Frunzele de sfecla sa le oparesti. Eu le pun in salate fierte. De cele de gulii, imi zicea bunica demult, ca se pot face sarmalute, dar n-am incercat ... Si daca tot e vorba de frunze, eu pun in ciorbe frunze fragede de ridichi, am citit, ca le apreciaza mult in China :)

      Ștergere
    3. Retinut.
      Multumesc
      Asa o sa fac :)
      Ridichi nu mai am...dar e bine de retinut pentru la anu'

      Ștergere