marți, 25 septembrie 2012

Sunt socata


si uimita...
Vroiam sa scriu astazi despre supa crema de..., despre legume aruncate pe gratar cu sos de soia...
Nu pot sa incep postarea, aruncand sec niste ingrediente si o poza cu produsul final. Nu pot si pace.
Sunt bulversata. 

Dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta, dupa ce am pregatit copilul, dupa ce mi-am facut toate scenariile din lume, mi s-a intamplat ceva ce nu era in scenariul mental

Astazi cand am luat copilul de la gradinita, el plangea.
Deja aveam temeri ca o sa-mi spuna ceva ce nu o sa-mi placa, de genul "nu mai vreau", "de ce ai plecat si m-ai lasat aici?"
L-am luat binisor de mana si l-am intrebat ce s-a intamplat. 
El suspinand, zice: "Eu nu vreau sa plec. Vreau sa mai raman!" 
La asta, zau daca ma asteptam... :))))





2 comentarii: