duminică, 21 octombrie 2012

De duminica

sparta, amara si urata.
Va povesteam saptamana trecuta cum e cu virusu' in casa, ca ne-a facut viata un chin, alea alea...

Aseara, in timp ce ne intorceam de prin vizite diverse, copilul incepe sa planga si sa zica ca-l doare urechea, ca trebuie sa scot cucul din ureche
Eu cu amenintari de ace, injectii si alte minuni...ma si gandeam ca ii place copilului viata de suferind si tot incearca la infinit reteta
El ca doare si cu ac si fara ac...eu deja resemnata, ca e al nu stiu catelea weekend pe care il petrec cu copilul in brate, el urland si eu tinand bine scobitorile la ochi sa nu fuga si sa ma lase pe intuneric.

Mdah, a facut o otita medie, o complicatie a rino-faringitei pe care a experimentat-o saptamana trecuta.
Iar rateaza gradinita.
Presupun ca pediatra avea dreptate, cand zicea ca primul an va sta mai mult pe acasa
Ce mi-a lasat un gust amar, a fost vizita la ORL de azi-noapte. Cred ca ar bate usor recordul mondial la consultatii fugitivo-maratoniste...3 minute, cu tot cu reteta scrisa :(

4 comentarii:

  1. Wow, ai stat doar 3 minute la doctor? inseamna ca asteptarea a fost mai lunga... noi cand am fost la urgenta cu fi'mea acum 2 ani am asteptat mai mult de o ora chiar daca avea febra mare...oricum noi la spital nu mai mergem decat daca e groasa rau rau
    Sanatate multa

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim
    Pediatra nu avea cum sa se uite in ureche, iar la ora aia numai la urgente puteam merge
    Ce m-a determinat sa ma duc la spital a fost reactia lui. Plangea in hohote, chiar si dupa Nurofen, semn ca il durea rau
    E prima lui otita, deci eu aveam experienta 0.
    Data viitoare (sa speram ca nu va mai fi o data viitoare), o sa stiu ce e de facut

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, dar ce pediatru e ala fara otoscop ??? Cum poti sa examinezi un copil racit, daca nu-i vezi urechile ???
    Insanatosire grabnica si rabdare, ca otitele cedeaza greu si uneori recidiveaza usor. Mai ales, ai grija sa nu i se infunde iar nasul ... si nu-l spala pe cap pina nu termini terapia, sa nu intre apa in ureche. Daca e destul de mare sa mestece guma, il poate ajuta si asta sa se simta mai bine ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dani
      Cand am sunat-o, m-a indrumat la spital, la ORL...
      E pe antibiotic, pufuri si solutii si...mai face si aerosoli
      Si norocul meu ca el sta cuminte, ca altfel...
      Ce mi-a lasat un gust amar a fost "rapiditatea" cu care a fost pus diagnosticul si reteta, mai ales reteta. Fara nici o intrebare despre alergii, nimic
      Nu l-am spalat pe cap si a inceput sa se enerveze ca-l mananca capul, caci era obisnuit in fiecare zi la baie :)))

      Ștergere