joi, 8 noiembrie 2012

Pui tras in teapa



Se fugareste bine un pui, de preferat nu cu masina, ca slabeste.
Il iei cu frumosu' sa-si dea "haina" jos, il momesti cu un masaj tailandez cu ierburi aromate si delicioase
Il asezi intr-o cada nu cu hidromasaj, ci cu jucarii gen cartofi, morcovi, ardei kapia, un pic de telina, ceapa, usturoi si il bagi la solar, pana se bronzeaza frumos pe toate partile.

Nu uitati ca trebuie tratat cu respect si udat din abundenta cu zeama din cada. 
Pana s-a facut am tropait pe langa cuptor, facandu-i poze cand si cand pentru reviste de fashion si modeling


Cum nu mai puteam rabda, mi-am domolit admiratia cu o supa cu galusti, inainte de pui.



2 comentarii:

  1. Parca iti este si mila sa mananci din el, la cat l-ai pregatit de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotul nu a avut :)))
      Eu am gustat numai dintr-o aripa, ca ma umflasem cu supa

      Ștergere