sâmbătă, 16 februarie 2013

Emotionant

Am gasit astazi o stire despre 40 de fotografii, multe din ele infatiseaza aspecte extrem de emotionante
Astazi am plans privind fotografiile.



Ma enerveaza "nevoia" umana de a distruge tot ce s-a construit, de a domina tot ce misca si respira...pentru bani si resurse
Nu este de ajuns ravagiile facute de natura, noi trebuie sa trecem la un nivel superior al distrugerilor.
Daca cu natura nu ne putem pune, cu natura umana, imprevizibila si distructiva...



Un veteran rus ingenuncheaza in fata masinariei cu care a fost in razboi.
Ma gandeam de cate ori l-a salvat de la moarte si cate cosmaruri are cu vietile luate...


 In timpul protestelor de la Piata Universitatii


Alunecare de teren Rio de Janeiro, 2011
Catel credincios isi pazeste stapanul
Una dintre cele mai emotionante din punctul meu de vedere


In timpul revoltelor din Cairo, Egipt, 2011, crestinii protejau musulmanii in timpul rugaciunii

Ce poate fi mai frumos de atat?
Dincolo de religii diferite, suntem la fel
Nu suntem mai presus unii de altii si nici nu vom fi vreodata. 
Daca am invata sa nu mai fim manipulati atat de usor...



Un bebelus este salvat, dupa patru zile de la tsunamiul devastator din Japonia.


Un sud-coreean face cu mana unui nord-coreean care plange.
Fotografie din 31 octombrie 2010, dupa ce 436 de sud-coreeni au primit permisiunea de a-si vizita rudele din Coreea de Nord, de care au fost separati inca din timpul razboiului din 1950-1953


Un urs koala este ajutat de un pompier in timpul incendiilor din Australia, 2009

Uitandu-ma la aceste fotografii, mi-am adus aminte de unele vazute mai demult


Oras ocupat de germani
Toate cladirile au fost distruse si toti cei capabili de munca au fost trimisi in Germania.






Efecte tsunami Japonia



Sumatra

Nu trebuie sa uitam, nici sa denaturam.
Avem sute de dovezi de pe urma carora putem invata. Putem vedea cauza si efectul.
Informatia inseamna puterea de a nu mai fi manipulati atat de usor.
Ce se vor face cei in cautarea bogatiilor de tot soiul, in detrimentul vietii?
Depinde numai de noi cat sprijin vom acorda si cat de mult vom inghiti din minciunile varsate zilnic.






12 comentarii:

  1. Emotionant! Restul...e tacere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt emotionante dar pentru mine cind e vorba de animale...nu ma pot abtine din plins !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit extrem de multe poze socante.
      Nu am vrut sa sochez, ci doar sa transmit o idee. Viata este nepretuita si fragila.

      Ștergere
  3. Sunt emotinante dar parca cele cu copii si batrani rup ceva in mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase, într-adevăr. Mult prea multă violenţă pentru copiii respectivi. Că noi (vorbesc la modul generic) poate o merităm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, foarte multa violenta.
      Raman marcati in urma conflictelor :(

      Ștergere
  5. Cel cu batranul si cu tancul mi-a stat multa vreme pe desktop; mi l-a sters sotia ca a zis ca ma intristeaza prea tare si din cauza aceasta sunt asa antisocial..., pana la mizantropie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf...toti avem perioade de revolta, toti suntem la un moment dat antisociali
      Dar tot in noi sta puterea de a trece peste, de a ne schimba si de a schimba
      Merita sa protejam viata si sa nu ne ferim de ea :)

      Ștergere
  6. Superbă postare. Felicitările mele. Vă admir și prețuiesc sensibilitatea. Sunt emoționante pozele, așa este. Războaiele, pauperizarea maselor, foametea, lăcomia, violența de orice fel, sunt palme de foc pe obrazul ”civilizației” umane. Am putea fi cu mult mai buni decât suntem. Câțiva, o mână de oameni, nu doresc acest lucru. Din păcate, sunt cei a căror părere contează, în această lume nedreaptă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, din pacate
      Se pricep foarte bine sa ne dezbine...Divide et Impera!

      Ștergere