miercuri, 27 martie 2013

AMR

Am inceput sa numar orele pana cand o sa se incalzeasca
Pana atunci...

Sotia: Dragul meu, ma gandesc la ziua in care ne-am cunoscut... Parca a fost ieri. Tu la ce te gandesti?
Sotul: La alaltaieri.
------------------------------------
Dacă cineva aruncă cu o piatră în tine, tu să arunci în el cu o floare.
Dar mai întâi, asigură-te că floarea este în ghiveci.
-------------------------------------
De Paste, Mos Nicolae cobora scarile unui bloc si se intalneste cu Iepurasul care urca:
- Sa nu cumva sa faci tampenia sa intri in vorba cu baba de la etajul doi !!!
-------------------------------------
Gigel spune ca tatal lui e inginer si Ionel ca al lui e avocat.
- Bula, tatal tau ce e?
- Medic stomatolog agricol!
- Adica, ce face?
Bula:
- Pune dinti la grebla.......
--------------------------------------
O femeie suna disperata la medicul veterinar:
-Domnule doctor, pisica mea a baut circa 50 ml de benzina. Apoi s-a invartit ca nebuna prin casa vreo trei ore si acum sta pe canapea si nu se mai misca deloc. Ce credeti ca s-a intamplat?
Sta medicul si se gandeste apoi raspunde calm:
-Cred ca a ramas fara benzina doamna!…
-------------------------------------- Profesorul de psihologie explica:  - Cel mai bun mod de a salva o femeie de la depresie este sexul.
Un student intreaba:
- D-le profesor, si cum poti aduce o femeie la depresie?
 ----------------------------------------
De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai ramas fara el.
Hartia igienica e un bun exemplu...
----------------------------------------
Soţul intră rapid în casă, se aruncă către soţie, o sărută şi primeşte ca răspuns un sărut fierbinte. - Acum, spune soţul, spune-mi cum arăt fără mustăţi? - Ah! Tu erai?! 
-------------------------------------
Un tip trece pe lângă berărie. Vocea interioară îl întreabă: - Intri? Tipul, strangând din dinţi, merge mai departe. Vocea interioară: - Fă ce vrei. Eu intru!
 -----------------------------------
Patru dimineaţa, mă pregăteam să plec de la petrecerea asta când amicul meu mă abordează: - Poţi să mă duci şi pe mine acasă? - Eşti mort de beat, este!? - Nu, domne, zice el, abia dacă m-am atins de băutură, dar de ce crezi asta? - Omule, i-am spus, petrecerea este la tine acasă!
-------------------------------
Judecătorul către inculpat:- De ce nu v-ați luat un avocat?- Toți avocații au refuzat să mă apere când și-au dat seama că eu într-adevăr nu am furat cele 5 milioane.

7 comentarii:

  1. Si eu numar orele pana la incalzire:) Aia cu medicul veterinar e tare rau de tot:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Criminale sunt toate! :)) Era să cad de pe scaun la ăla cu grebla :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu raspund pentru eventualele accidentari, in urma hohotelor de ras :))

      Ștergere
  3. Tu faci haz de necaz? Sau iti ridici moralul singura?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ma astept ca de Paste sa ma intalnesc cu Mos Craciun :))

      Ștergere