vineri, 22 noiembrie 2013

Ultimele zile

de toamna, conform ANM


"Ministerul Administraţiei şi Internelor a convocat comandamentul de iarnă. Meteorologii au anunţat că se aştepată ninsori în multe regiuni din ţară, fiind posibil ca luni să fie emisă o avertizare de cod galben de ninsori."
vin ninsorile
Astazi am terminat de sapat prin gradina, am plantat un nectarin si am alergat doua bibilici ce-au devenit delicvente, sarind cu nerusinare gardul si savurand cu maxima placere "trufandalele de pe terenul virgin", pe principiul "limacsii din iarba de dincolo de gard sunt mai buni".
Sa nu credeti ca am reusit sa le prind.
Chiar daca participam la 100 m garduri si nu reuseam sa obosesc in asemenea hal.
Deci...am facut si sportul de seara.
Intr-un final, cu ajutorul vecinei, am reusit sa le prind.
Cu "dieta" ma impac exceptional. Descopar in fiecare zi cate o mancare/gustare care imi place mai mult acum, mult mai mult acum decat inainte de a incepe dieta.
Chiar daca stiu ca decembrie e dupa colt, tot nu vreau zapada. 
Kinderul topaie de bucurie ca se va da cu sania, mie imi vine sa ma mut mai la sud


2 comentarii:

  1. Azi am pus in functie caloriferul :) Dar zapada tot la tine in poze o s-o vad ... Era si timpul sa vina iarna. in curand se termina noiembrie si Mos Nicolae e pe drum. Nu te necaji, mai e putin pana in primavara :)
    O duminica frumoasa, la caldurica !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa par nerecunoscatoare. E bine ca inca nu a venit, e bine ca nu mai sunt 6 luni de iarna (sper).
      Stiu ca pamantului ii trebuie timp sa se odihneasca.
      Si mie imi trebuie cateva saptamani de odihna, dupa heirupismul de anul acesta.
      Nici zapada nu-mi displace, daca nu cade toata odata si temperaturile sunt normale, nu de era glaciara.
      Daca mai scriu vreo doua propozitii in acelasi stil ..ajung sa-mi doresc iarna :))) Mi-au pus ceva in apa astazi

      Ștergere