vineri, 14 februarie 2014

Descopar

in fiecare zi cat de "agramata si neliterata" sunt.

Nu e o problema, pot trai cu mine si asa.
Daca de atatia ani nu am indreptat, ce mai vreau acum, cand am inceput sa uit si bruma de cunostinte acumulate?

A venit timpul sa apelez la voi, dragii mei.
Va rog, lamuriti-ma si pe mine, ce-a vrut autorul sa zica cu asta:

„Univers pictural asimptotic fulgurant instabil, când sumbru-violent, excurs tenebros morbid sarcastic cu iz expresionist avangardist devenind contrapunct sureal glacial plin de vigoare ilară, o artă a mesajului paradox strigăt insurect surd ROZ”.   ( http://ciprianchirileanu.blogspot.ro/2014/02/pastila-roz-un-cuvant-pompos.html )

Ok, roz...asta pot vizualiza.
Roz sumbru-violent, morbid, sarcastic, tenebros cu toate sinonimele lor?
"Contrapunct sureal glacial plin de vigoare ilara?"
WTF???

Nu dati cu oua in mine, mai bine le faceti omleta.
Am adus caietul si pixul. Astept notitele explicative din partea voastra...
Helpuiti-ma (pe acelasi principiu cu sureal) !!!

Si, daca tot sunt la categoria dezvaluirilor referitoare la incompetenta mea literara, nici urmatorul raspuns nu l-am inteles:




10 comentarii:

  1. Copilu', ia și tu o carte frumoasă și citește, nu-ți chinui neuronii cu astfel de nonsensuri care nici măcar snoabe nu mai sunt, ci monstruoase. Zic și eu, nu dau cu paru'.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citesc din nou si ma duc cu gandul la "Mefisto" al lui Toma Caragiu :)))

      Ștergere
  2. Textul acela este al unui profesor care i-a predat baiatului meu la facult. de Arte in Timisoara :))
    L-am sunat si l-am intrebat despre el si mi-a povestit cum "se distrau" la cursurile lui, incercand sa se tina de debitul verbal atat de cursiv...
    Deci suntem mai multi "agramata si neliterata"..(hahaha)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saracii studenti :))
      Am avut si eu un profesor in facultate, nu spui cine (persoana importanta, publica). Era "o placere" sa te duci la cursurile dansului, o adevarata "placere"
      Te pup

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Curatorul Indig David-Aron: “Ca expresie artistică grupul „Pastila Roz” se axează pe o abordare a esteticii urâtului, aceasta cuprinde urâtul propriuzis precum și cel psihologic. (…) Prezintă o critică parodică, ironică a unei mentalități a frumosului excesiv, nesabotând frumosul propriuzis, însă lovind în obsesia contemporană de înfrumusețare, și de auto-iluzionarea voită ce conduce la comoditatea și calmul contemporan în locurile nepotrivite."
      Hmmm...

      Ștergere
  4. Mama!! ce de cuvinte ai ziiiis....e clar! sant si io cum ziceai mai sus ...sorryyyy

    RăspundețiȘtergere